Even voorstellen: Jeffrey Ruys

Schadebehandelaar bij Mutsaerts

"De schadeafdeling van Mutsaerts staat voor het ontzorgen van onze relaties bij schades. Eerste hulp bij een grote calamiteit is een must! De medewerkers van onze afdeling zijn betrokken en persoonlijke aandacht typeert onze service. Toch zien we in de huidige markt dat juist die persoonlijke aandacht afneemt.

Als schadebehandelaar bij Mutsaerts houd ik mij vooral bezig met zakelijke schades. Denk aan schade aan opstal, goederen en machines, maar ook aan (beroeps)aansprakelijkheidskwesties. Daarnaast lever ik in situaties waarbij de schade enorm complex of groot is, met mijn ervaring vaak een bijdrage om tot een goede afwikkeling te komen. Voor een relatie kan de impact aanzienlijk zijn op financieel gebied, maar vaak speelt ook de emotie mee. Dit staat het nemen van beslissingen soms in de weg. Het is dan mijn taak om met een helicopterview alle betrokken partijen aan te sturen.

Service verlenen bij schade is enorm belangrijk. Dit kan vanachter mijn bureau, maar ik ben  ook vaak op de (schade)locatie te vinden om met de ondernemer en de expert de schade te bespreken. Deze persoonlijke aandacht wordt zeker op prijs gesteld. Op die manier kan ik de relatie zo goed mogelijk informeren over de mogelijkheden, voor nu en in de toekomst."

Logo_Attractieverhuur_Moonen

Succescases
Wilbert van den Oord (Directeur Attractieverhuur Moonen): “Bij schade ervaar je de toegevoegde waarde van Mutsaerts. Bij een brandschade hebben ze moeite gedaan en mij goed begeleid bij de afwikkeling van deze schade. Ik krijg nog de rillingen als ik aan de brand terugdenk. Gelukkig is alles achter de rug en dankzij de expertise van Mutsaerts is alles keurig afgewerkt.”

Tijn Kruissen (CEO KGS & SCT Tools): “Mutsaerts is voor ons een fijne en betrouwbare partner. Valt er een schade? Dan hebben we daar geen omkijken naar, dat wordt altijd keurig netjes opgepakt. Verzekeringen zijn heel belangrijk voor ons. Denk aan machines waar iets verkeerd mee kan gaan of een brand- of productaansprakelijkheidsclaim. Schades moeten snel opgelost worden. Zo snel mogelijk weer aan de gang en geen machines die stil staan. Ik heb vertrouwen in de samenwerking met Mutsaerts."